Πολιτική αλλαγών για την Ελλάδα

Για αλλαγές σε υπόδημα από τον πελάτη επικοινωνήστε με την εταιρεία στο τηλέφωνο : +30 2410535755 εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

Η επιστροφή θα γίνει δεκτή μόνο όταν το υπόδημα είναι στην αρχική του μορφή (στο κουτί, φέρει τα καρτελάκια και διακριτικά του όπως και το παραστατικό- απόδειξη αγοράς).  

Η επαναποστολή του προϊόντος κοστίζει για την Λάρισα 3€, για την επαρχία 4€ και την χρεώνεται ο πελάτης. Η διαδικασία της επιστροφής θα γίνεται μόνο με την ίδια ταχυαποστολή (courier) με την οποία εστάλει το προϊόν για πρώτη φορά.

Εάν προκύψει διαφορά τιμής στο δεύτερο προϊόν που επιλέξατε σχετικά με αυτό που αγοράσατε την πρώτη φορά, το ποσό αυτό θα καταβληθεί είτε με κατάθεση στον λογαριασμό μας είτε με αντικαταβολή είτε με πιστωτική.

Σε κάθε περίπτωση, πρώτα θα επιστραφεί το προϊόν από τον πελάτη εντός 30 ημερών και μετά θα σταλεί προς αντικατάσταση το υπόδημα από την εταιρία.

Λανθασμένες Αποστολές

Εάν το εμπόρευμα που παραλάβατε δεν συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας θα πρέπει να καταχωρήσετε το αίτημα σας στην αρχική σελίδα «επικοινωνήστε μαζί μας» η επικοινωνήστε τηλεφωνικά με την εταιρεία για Ελλάδα και Κύπρο στο: +30 2410535755 , εντός 3 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος . Στη συνέχεια πρέπει μέσα στις επόμενες 14 ημέρες να πραγματοποιήσετε και την αποστολή του .

Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.

Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, θα πρέπει να καταχωρήσετε το αίτημα επιστροφής στην αρχική σελίδα «επικοινωνήστε μαζί μας» η επικοινωνήστε τηλεφωνικά με την εταιρεία για Ελλάδα στο: +30 2410535755 , αναφέροντας και το λόγο της ακύρωσης.

Το αίτημα πρέπει να καταχωρηθεί εντός 3 ημερών και να πραγματοποιηθεί η αποστολή μέσα στις επόμενες 14 ημέρες από την έγκριση του αιτήματος.
Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, θα επικοινωνήσει η εταιρεία μαζί σας για την αλλαγή.

Τα προϊόντα και η συσκευασία θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα : Απόδειξη λιανικής και άλλα συνοδευτικά όπως ετικέτες –διακριτικά σήματα μέσα στο κουτί κλπ.

ΥΓ: Από την Πολιτική Αλλαγών μας εξαιρούνται οι ενότητες “Κάλτσες” & “Αξεσουάρ” , αφού δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής μετά το πέρας της παραγγελίας για λόγους υγιεινής.